Äntligen

sprang in på stan idag, för att göra ett litet ärende åt Carina. Vart glad när jag hittade vad jag sökte men blev ännu gladare sen!
Har endast två par jeans i min garderob, resten är trasiga eller kastade. Dock får jag ju skylla mig själv, hatar att testa jeans när man är på stan så orkar aldrig köpa några heller. Fett tråkigt å köpa jeans lix!
Men idag hade jag tid, lust och ork. Å tack vare det fick jag med mig två par hem ;D as bra!
Dock inge märkes tjossan men hittar ju inga som passar när det gäller sånt så det vart två par från Bik Bok.
Ett par ljusblå och ett par vita :)
Sen hittade jag en ring oxå, impuls köp! men lite sommrig :)

Kommentarer
Postat av: andrea

åh vilken snygg ring! vart hittade du den? :)

2011-01-17 @ 18:55:15
URL: http://redlips.devote.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0