Flavorous

Här är 26 av mina små doftande flaskor, tänk va många minnen var och en har, hur olika man kan uppfattas med olika parfymer. Vissa  luktar super gott när man luktar på flaskan, men när man sprutat på sig, då stinker man. Lite jobbigt, men hur bra som helt när man hittat rätt. DKNY, är min favorit, Har en till liten men vet inte vart den är nu.. Och den värsta i den här samlingen är Britneys, BLÄÄÄÄÄ!! stinker som en överparfymerad sigenare... hehe oj(A)
Tänkte röra mig mot sängen, ska bara skriva klart rättskunskapen! aa fast neee, orkar inte vi tar det i morron ist, haha tusan va mkt jag har å göra nu :( men jag får skylla mig själv.
God natt!:)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0