gaahaa :D

Efter en jobbig dag, en dag efter ett härligt lov kan nog aldrig uppskattas? Nej inte min iaf, inte till en början, men vid 12 förändrades det, då fick jag äntligen dra mitt kort igen! :D
Fyra kassar och min dag blev räddad :D dock små, men de göre samma
snaaacke
Leo
underkläder! haha Äntligen hittat en Bh som passade, vet inte hur många jag testade i bryssel! va har dom för rattar där nere? ne svenska tuttar ska de va!
Mitt puder tog slut helt idag, fick bara på mig på ena kinden så tvättade bort de så man inte såg ut som en öm halvsminkad människa? haha. Men H&Ms puder, oj jag är en trogen kund. Passar så som mitt i vintern när man är AP vit och mitt i sommaren när man är neger brun! super :)
sen vart det en liten rouge oxå. stavas det så ? :s eller rough haha jag vet inte men ni fattar, det man har på kinderna :P

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0