IG och nytt till mig ;)

Provet, ja det ska vi inte tala om, svarade på en fråga, lämnade in och bestämde mig för att jag ska göra omprov. satt ja, fy fan. det fanns inte ens några frågor!! damp stefan!
Men jag var iaf snäll och väntade på att Sofia skulle bli klar så vi kunde dra ner på stan, kolla affärer och käka :)
Kom hem med några nya plagg iaf (a' haha sällan jag, tror nog ja måste spara pengarna nu.. det är ju faktiskt 15 dagar kvar tills dom rullar in igen.
hittade ett par underwear som matchade min ny overwaer hahah nu va jag kul, hade ju inget lila förut :O så nu har jag fler alternativ! :) bästa, det är ju sjukt mycke snyggare att matcha, erkänn! varför inte unna sig lite?
Sen hittade jag några tröjor oxå! toppen! dock väldigt dålig kvalite på bilderna och orkade inte byta kamera..
en lila skönhet men även en Grön!  De kanske inte var de finaste men UR sköna!
En svart lite tjockare föll mig för smaken oxå, dock har jag kollat på den ett bra tag nu. men så vips äntligen ;)
OJ! jätte suddig bild, men va tusan jag hade bråttom :P

Kommentarer
Postat av: simone

tröjorna på bild två och tre är underbara :) har också!

2011-01-14 @ 18:10:14
Postat av: Caroline

men hur mycket ska du handla människa :o

2011-01-14 @ 23:05:28
URL: http:// carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0