Grattis Älskade du

Grattis min älskade! Du är det mest underbaraste som finns på denna jord. Du är värd allt och mer där till! Du är amazing, helt fullkomligt outstanding. Du är det finaste jag har och vet existerar. Du är inte bara en min pojkvän, min särbo och mitt liv. Du är min värld! Förlåt att jag inte kunde ge dig en födelsedag som du gav mig. Men nästa gång vi ses ska jag ordna till de så gott som möjligt.
Då ska jag spendera Hela dagen med dig och inte bara en morgon och två timmar i en bil som i dag. Jag älskar dig Viktor Streipel. Du är mitt allt! Du är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: viktor

älskar dig Amanda! <3

2011-05-29 @ 23:22:00

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0