nittonde maj tvåtusenelva

K-K-Klar med Matte A,  såååååå jävla skönt! Har bara ett nationellt prov kvar dock... får se hur det går :)
Vad sjorde jag i skolan i dag???? Ingen ting... Jag fattar inte vad jag håller på med.
Måste skärpa mig nu.
Drog ner på stan med Natalie och Molly efter våran svin lång dag och tog det lugnt. Spana in killen på Konsum som vi kom fram till att inte va så snygg. haha. Spanade in någon liten turk som vi skrattade åt i säkert 30 minuter. Åt en glass medans N käkade burgare ;)
Drog hem åt en knäcke macka och nu sitter jag här. Bra info va ;)

Kommentarer
Postat av: viktor

man kan ju inte sluta titta på dig! <3

2011-05-20 @ 06:52:19

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0