du i mitt ♥

onsdagen va fantastisk. Bara han och jag. va lite sent ute när vi skulle käka så det vart lite åka fram och tillbaka i södertäje men det vart mat sen iaf :)
kollade på lite filmer och tog en dusch som vart ett bad haha inte riktigt meningen men men. saknar honom redan.

Hur ska jag klara mej här :O

Viktor du är det bäst som hänt mej i sommar!                                                                              jag älskar dej.

Det va svårt att lämna dej i morse. riktigt svårt! men vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: viktor (din) streipel

tack min älskade amanda! onsdag va en av dom bästa dagar ja haft fyfan va du e bra! helt otroligt älskar dig! <3

2010-08-19 @ 20:57:22

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0