Jobbet. va faaan...

Jo- jag skrev ju att jag skulle jobba i parken igår, jag trodde det, tills jag fick reda på att Ruben va akutsjukskriven.
Va tror ni jag fick göra då? jo jag STÄDADE i 4.5 timmar! Det va bland det äckligaste jag gjort. det va seriös en centimer damm överallt.
Att städa i ett kök, det näst skitigaste i ett helt jävla hus. men jag lovar det va djur och allt! fy fan va äckligt verkligen inte värt pengarna, 200. det skulle lätt behövas en till nolla för att jag skulle göra det en annan gång. eller nej jag kommer aldrig göra om det!
Folkets hus- fy fan vilka idioter som har haft hand om lokalerna tidigare.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0