kräftskiva på tre

Ja va har man inte gjort i dag då?
1. tvättat  #2
2. hängt #2
3. vikt
4. damsugit HELA överväningen
5. burit ner min runda säng i källaren
6. stor handlat
7. möblerat om
8. gjort två pajer
9. läst ett kapitel på ENGELSKA i boken ; a child called ''it'' Och FATTAT va det stod ! :D
10. gjort en kräftskiva till mig, farmor och farfar ^^

Asså varför ska svenska kräftor vara så dyra ?!?!? 329 kr för en burk med högst 25 kräftor i. Det är SJUKT!
räkorna va ju inte så billiga heller... 121 kr för 0.4 kilo.
är man inte duktigt!! nästan lite stolt över mig själv.. meen nu är jag jääävligt fesdt sugen! 


PARTYPARTYPARTPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTY


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0