ny vaken

yes. sängen är itne sköön alls :( jag vill ha min ruda :( faaan, funderar faktiskt på ett förslag jag fick igår..Att viktor skulle ha sängen tills jag flytar här ifrån. haha då får jag ju sova i den ibland ;) eller ? hmm haha jok klart.
Nu ska jag ner och ta en låååång dusch! mmmM ;)
Senare blir det att åka til lexe å hälsa på tremänningarna och haha massa små kaninungar. fatta man vill bara gosa ner sig mä dom hela tiden.

Ikväll blir det nog att fixa badrummet, så det ser hyfsat ut oxå (:
ni får ha en bra dag så hörs vi senare :)

Kram Kram A B

Kommentarer
Postat av: Cecilia Mikiver

sv: haha okej :p

hur känns de nu när du har flyttat då ? :)

2010-08-10 @ 17:57:53
URL: http://ceciliamikiver.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0