överlycklig och irriterad

HIHI WIIIIHO!!! ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR solbrillor! har fått någon mani för dem under sommaren köper MINST ett par varje shopping tur, nu hittade jag minst 5 jag vill ha för endast 29,- åååh jag vart så överlycklig hihi ;D
Sen hittade jag ett par byxer för 100,- dom e mina i morron!
och ett par mjukis byxor med tillhörande mjukiströja på cubus.. eller va det cubus..:O vete fan 400.- .oxå min i morron!
lite tröjor på gina och aa. MEN iaf så det va den sskönaste dagen på stan EVER!! inte en kotte typ, fick ALL hjälp jag behövde och skulle inte behöva stått i någon kö.
Men när jag kommer in på IKEA och ska köpa en matta... va faaan den kosstar 12.- ( badrumsmatta- vit ) så stog jag i en kö som säkert va 10 -12 meter lång och det tog minst 10 minuter innan jag kom fram. fatta egentligen OVÄRT! irriterade.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0