RAderat MASSA ''vänner'' på facebook

JUUUSTE det gjorde jag oxå idag, har suttit och kollat igonom ALLA mina vänner på facebook och konstaerat att jag inte vill vissa kvar, så jag började radera lite smått sen vart dett STOR rensning!!
Hela 235 vänner är nu borta! Gud så skönt! jag menar varför ha sånna man knappt snackar med eller vet vem det är? Helt onödigt när man inte är poolare mä dom eller känner att varje gång hon eller han lägger in en status uppdatering så vill man bara hugga huvudet av den??!?! haha
men raderade även sånna jag inte är intresserade av eller asså typ dom jag inte orkar bry mig om eller asså oj nu låter jag vetkligen JÄTTE taskig men men aa så är det. fast jag e faktikst snäll :o
Oxå dels för att jag vill inte ha kvar STHLM. hahah jag vill börja om på nytt och tja då vart det bara att jag raderade så mkt jag kunde och dem jag inte kommer sakna.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gå in och kolla om du blev kvällens blogg:D

2010-08-29 @ 20:27:03
URL: http://liborius.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0