sista sommarlovs dagen- ta ditt ansvar

Ja nu gäller det att njuta, men det är lite svårt när jag har massapirr i magen för i morron. Men dom säger ju att det är bra att ha det. Med tanke på att man är förberädd då och väldigt ''aktiverad''
Tänk att börja på en ny skola i en helt ny klass i en helt ny stad.
Det är lix lite magiskt. Faktikst tycker jag det är lite fegt av alla som sagt att dom vill bort från järna men inte gör något åt saken. Man kommer inte långt me att bara drömma utan man måste förverkliga dem oxå! Vilket jag har lyckat ganska bra med i sommar. Jag säger inte att det är fel att bara drömma utan jag menar att om du vill må bra och styra över ditt eget liv å skapa den framtid du vill så är det faktikst Ditt ansvar och ingen annas. Så skapa din vardag. Trampa upp din egen stig.

Kan knappt föreställa mig att jag inte längre är den tjejen jag va för ett år sedan, jag har vuxit och valt min framtid- här i Gävle inte nere i stockholm på svea vägen utan nu kommer jag ha destination mot drottninggatan i 3 år i stort sätt på varje vardag.

jag börjar etttan nu. det är bara att börja om, kan inte tro att det kommer vara som det alltid vart. det här är nytt

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0