Allt man behöver är lite skinn på näsan

U N D E R B A R T !
Det är nio dagar kvar tills jag får se väldens underbaraste.
det är nio timmar kvar innan jag ska upp och åka till skolan.
Det är nio minuter kvar tills jag ska stänga ner och gå och lägga mig för att börja på ännu en bok.
Har precis lugnat ner mig och bestämt mig för att jag verkligen ska bli klar med allt i morron eller på fredag. Jag ska inte ha nått skit kvar att göra, förutom att plugga inför matte provet...
Men jag kan lova.. nu sover jag lugnt!
godnatt ♣

Kommentarer
Postat av: Caroline

mitt skratt är ju så underbart oxå

2010-12-01 @ 22:08:52
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0