Bussen Krockade!

Hade precis hoppat på bussen hem, ringde Viktor och bara längtade tills jag skulle komma hem.
Vad händer i då i en korsning om inte det hörs en Jävla stor smäll och hela bussen skakar?
Vi krockade, bilen körde in i rutan bredvid mig. Tror ni inte jag vart rädd eller!?
Det va Busschaffisens fel! Han felbedömde bilens hastighet och bara körde fast han skull lämna företräde.
Hur som helst vart det inte så stora skador, bilen är helt paj, men den stack..så ja, jag vet inte vad som händer näst.
Men en sak  vet jag, Det var JAG som förhindrade den ANDRA krocken som skulle skett om jag hade gått och satt mig igen. Men det gjorde jag inte, jag gick inte å satt mig, utan jag gick till buss chaffisen med en random, men väldigt söt tjej och snackade, han satt och kollade i mobilen när han körde. Vad ska det här leda till?
Om jag inte hade ropat ut Akta! sa hade vi krockat med en bil i motsatt riktining, för bussen svängde över på fel körfält och ja.... man kan ju räkna ut vad som händer då...
men men, jag kom hem oskadd, det är väl bra eller ?;) hoppas de andra i bussen gjorde det samma!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0