då vet man vad som komma skall

Har duschat och känner mig fräschare än vad jag gjort på åtminstone fyra dagar. så bestämde mig för att göra mig ännu fräschare tills i morron! så det vart lite krull rullar i håret igen, haha :P Får ju panik kan inte göra en enda fin sak med de här halv korta :O antingen ska det vara KORT eller LÅNGT.
Men tänkte faktikst hoppa ner i sängen nu, ochförresten så fick jag reda på att en person från järna kanske kommer börja spela i brunäs... oj undrar hur det går, passar verkligen gävle för den individen? haha återstår å se ;) men kul ifall de vervade (?!) en från mina kvarter ;)
ps. vilken fin julgran jag har i mitt rum va ;)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0