fjärde advent

Nu är det bara 5 dagar kvar till jul och jag har varit på (för mig) årets första jul bord. Lite måste jag säga att jag saknar Kallfors julbord, det va mkt godare, hähä (A)
Haha jag slog rekordet för mig, Har aldrig ätit så många djur på så kort tid. Det där lät inte bra...men jag hoppas det inte är några vegetarianer som tar illa upp! Och om du är vegetarian så tycker jag att du inte ska fortsätta läsa det här inlägget.. jag har varnat dig.
Vi var i Högbo och åt, riktigt mysigt ställe, faktiskt så är det lite roligt oxå, för för måånga år sedan gick farmor i skola i just den byggnaden vi åt i, så jag fick lite inside information ;)
haha om du inte har lust att läsa vad jag åt så hej då! :)
varför är du fortfarande kvar? :S Är du verkligen intresserad att läsa det? haha konstig filur du! =)
men men På tallriken fanns:
kyckling
böckling
lax
felundra
sik
makrill
sill
kalv
ko
älg
hjort
får
lamm
get
gris
anka
häst
Väldigt mysigt va? ;) haha, lite hemskt faktikst :O usch ne fy va äckligt.. varför fortsätter du läsa? haha, söt!
Ett helt helt HELT onödigt inlägg bara för att jag kände mig tvungen haha great, isn't it? ha en bra dag!
haha, jag orkar inte längre  haha. puss å kram och nyp i stjärten snyggingar!;D

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0