Helt underbart!

Julen går (i huddinge)var verkligen inte att gnälla över! Den va rent utsagt fantastisk. Vi åt gott, riktigt gott! Och om du inte har testat lammfijol är det ett måååste nästa år! så jädra gott!
Julklapparna va toppen dom oxå, fick de jag önskade mig ;D
Hotellet var okey, men utsikten var underbar, ut över sthlm en mörk natt, man ser den röd-upplysta ericsson globe (globen) och säng lakanen, åh herregud så underbart sköna dom va haha.
Firade även en liten jul idag oxå, hemma i järna, mysigt! Har saknat att sitta alla fyra i soffan och bara mysa.
Vem fick en Kamera i julklapp?! jo jaaag, heeeelt bäst asså :D haha är så glad att det är fånigt (A)
Vid sex tiden kom Love med bror för bi en snabbis. Han kom med ett litet rött kuvert och en liten röd vitt prickig låda, och en varm kärlek. Kuväret var från honom men den lilla lådan var från hans mamma. Hur underbara är inte Streipel släckten?! Man blir ju rörd♥
Han fick ju så klart en liten klapp av mig mä, hoppas den uppskattas^^, men det tror jag :)
Juste en sak till, vill ni veta en lite komisk sak? :P haha, jag hade köpt en liten julklapp till min mor, och när vi sitter å öppnar dem så vipps, jag öppnar en från henne och hon en från mig, men haha det va samma innehåll! HAHA :P
Jag had köpt en ''huvudmassage sak'' till henne, Perfekt! den passar mamma toppen!
Och hon hade tänkt Exakt likadan om mig, så vi hade köpt en exakt likadan sak tillvarandra xD Vi dog av skratt! men så kan det gå :D¨

Tänker skriva lite mer om julklapparna i morron, för nu sitter hela familjen och kollar på film och käkar julgodis(A) hihi ni får ha en bra dag! :D

Kram


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0