Klappar från julaftonen i Järna

Berättade ju att Viktor kom förbi en stund igår Och att han hade med sig ett litet rött kuvert och en liten röd vit prickig låda. Berättade även att jag skulle berätta vad det va i ;)

Kuveret jag fick från herr charmig innehöll ett litet brev som talade om att när vi är nere i Bryssel ska han en hel dag bära mina shopping kassar och att jag fick 800,- att handla vad jag ville i vilka affärer jag ville.  Äre inte sött! ^^  älskar honom!

Den lilla lådan var från hans mor  och innehöll massa smått å gott, Fruktansvärt gullit! Och jag kan berätta att jag är i behov av alla saker jag fick. Kan det bli bättre? :D (Tack så jätte mkt Lisa!) check it out!

En lite gullig fickspegel, Alltid bra! bland det bästa man kan ha i en väska haha! ;D ärligt!

En nyckelring med världens finaste bokstav, Alla lär ju sig A först, så då borde det vara den bästa oxå ;) hihi :D pryder mina nycklar fin fint (Y)

En nagel torkare! vet ni hur länge jag har velat haft en sån eller?! har dock inte köpt någon för jag har bara hittat dem på nätet, Ur glad tjej nu ja :D

lip smacker, Kan ju meddela att Viktor hatar när jag har på mig läpp klet, men det här kommer förändra hans åsikt! Det luktar nämligen inte bara cola utan det Smakkar även cola :D gott gott ^^

Sen fick jag två lysande kristaller, Fint att ha i fönstret under mys kvällar! (Y) psst, de ändrar färg till och med;)

Sist men inte minst, lite belgisk choklad format i ett A, Behov, behov behov, jag vet jag är en goooodis gris men vad ska man göra åt det då lix (A) det är ju så fruktans värd gott (A) hähä :D

Sen fick jag ju några klappar av min käre mor också, kolla in bilderna å ni får en liten inblick i vad som fanns under granen. Fick även massa små grejjer typ som strumpor och hygienprodukter, men de känns lite tråkigt att kolla på, så det tog jag inte kort på :P

Den välkända köpte samma sak prylen ;) huvudmassage grejs :P

Ännu mera Nagel prylar! :D yes! Dessa ska tydligen vara något de använder i slonger ;) Toppen:D

YEEES! ni ska veta hur pinsamt de va å öppna den här, haha jag vart så glad att jag inte kunde sluta le på typ jag vet inte huuur länge :D haha

Så jädra bra asså! har varit utan kamera i flera flera månader, för min hade gått sönder... och när man driver en blogg är det verkligen mardrömmen att inte ha en fungerande kamera, eller för mig iaf:P

Men en liten behändig digitalkamera har stått högst på min önske lista lääänge nu.

Har Tyvärr inga bilder på Klapparna ifrån julaftonen i Huddinge... hårfön, plattång och pengar, väldigt basic så det behövs nog inte :)

Ni får ha en toppen dag och glöm inte att vara glad nu så här i jule tider! :D

Pussen!


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0