Long way to go

03.00 satte vi oss i bilen igår, den bilen som skulle ta oss till Arlanda. När vi väl kom dit var det två timmar kvar tills planet mot Köpenhamn flög. Känslan att sitta på flygplatsen med den man älskar, mmmh! :D underbart^^ För sex år sedan var det senaste gången jag flög, det var en sol semester till fuerte ventura med Max, farmor och farfar. Nu är det anorlunda. Nu åker vi till Bryssel,jag och viktor, för att fira nyår med hans familj som flyttade ner hit för ett och ett halvt år sedan. Det är nog den finaste familj jag träffat! De är helt underbara:) Men efter att vi landat i Köpenhamn var det lite bråttom till nästa Gate som skulle ta oss till flyget mot Bryssel. Dock var det lite förseingar pga att det hade varit frost på flygplatsaen i Bryssel, ni vet de är inte lika duktiga som de på Arlanda ;) men vi kom iväg till slut, och det tog inte lång tid innan ja somna, jag missade halva starten *ledsen* Men nu är vi här, och efter en natt på en tempur madrass liggandes bredvid Viktor, är jag pigg som en nöt kärna :D

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0