Lördagen i Sandviken

ja då var det gårdagen ja, kommer inte ihåg alls vad jag gjorde innan jag åkte till Sandviken!? bakade ett pepparkaks hus! men vart färdig med halva? :S sen är det svart!
Hur som have hämtade natalie och hennes mamma upp mig vid åby och skjutsade oss till Sandviken där vi irra bort oss. Men till sist hittade vi! ;)
Mötte Mia vid monroes, och sedan kom Cilla och fanny. Hade inte ätit på hela dagen, och fick inte ens i mig en HALV pizza, kan typ inte äta pizza längre asså! snacka om att jag va hungrig när jag kom hem. Men det är en annan historia.
Drog hem till Cilla efter typ två timmar. Haha tiden går fort när man har roligt :)
Kollade på klart på två skräckfilmer..bläää . Haha.
Them och The human centipede. -usch säger jag bara!
men ärligt  tycker jag det är läskigare å kolla på typ Beck eller wallander! varför? jo för dom e så jädra verklighets trogna jämfört med vissa skräck filmer! ;o
Men nu ska jag till sandviken en snabbis igen och mr. M sitter i bilen och väntar nu.. haha så ha det så bra, så hörs vi sen puss!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0