lucia movie night

23.15 var vi på filmstaden i gävle i Söndags. Det var nämligen dax för Lucia movie night! Men efter en helg där jag inte sovit så mkt och börjat blivit sjuk och hostat kändes det ju lite sådär att infinna sig på det här eventet...
Varför var vi där? jo, för de visade tre smyg permiärer och en smygtitt på en 3D film. inkl, det så fick vi pop corn, dricka, fika, mackor, ja vad man nu behövde under en natts bio tittande.
vilka filmer såg vi? den första filmen var; love and other drogs. Den var bra, och ibland kändes det verkligen som om den handlade om mig, dock har jag inte en sån sjukdom men men. verkligen värd att ses!
den andra filmen var; The Town. Den var mindre bra, och föll mig faktiskt inte för smaken.
den tredje filmen var; 127 hours. En sann berättelse, vad Sofia sagt iaf. Hemsk va den, En man som fastnat i grand canyon, (Stavning?) han har ingen mat, näsan inge vatten alls och har inte berättat för någon vart han skulle eller att han ens skulle ut.
Sen fick vi smyg kolla lite på TRON, den verkade lite så där faktiskt.. men ändå ett måste, haha bio snart igen då jepp jepp ;P
Det slutade kl 8 på morgonen så de vart att gå direkt till skolan, very kul! (Y) tror du jag höll mig vaken eller ? nee :P

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0