Man kan inte ha för mycke kraft, bara för lite fäste.

foto: jag
sitter nu eller nej förresten ligger nu och pratar med ♥.  Nu är det bara typ sex dagar kvar tills jag får träffa honom igen! woho!
Men det gör mig lite smått orolig när han ska köra ner till småland den 22, dock mkt bättre än den 23, för då är det snö storm i heeeeeeeeeeeeeeela jädra sverige...
Sen ska han köra upp igen efter julen, ojoj. Men han e ju kung bakom ratten så det är lär gå alderless utmärkt!
Men tänker nog stänga av datorn, lägga mig ner och somna, godnatt!

Kommentarer
Postat av: viktor

hehe längtar baby! <3

2010-12-21 @ 02:03:34

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0