Sover aldrig ensam längre

Nu på senaste tiden har jag längre inte sovit ensam, har haft en stor mjaoande grej antingen på mig eller på huvudkudden. Väldigt mysugt faktiskt, haha aven fast jag verkligen avskyr katter :O
Eller iaf katter på gatan...
Har ju alltid tyckt de är obehagligt att sova själv, speciellt nu när det bara är jag som sover här, ( på övervåningen) Men nu oroar jag mig inte längre. konstigt nog. Jag menar jag tror ju lix inte att en katt ska kunna rädda mig om det kommer någon mördare. hähä. Men men
Nu tänker vi nog släcka lampan och ta en lååååång skön hets sömn, va sägs om det ;)
Vi hörs i morron! eller idag... haha

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0