summerat

jag tycker lite synd om er faktiskt.. Varför? Jo för att när ni har haft tråkigt har jag haft kul. Hur vet jag det? jo för när ni har vart inne på min blogg har ni inte funnit några nya inlägg, eftersom jag har haft fullt upp med att göra annat.
I helgen kom Viktor upp, och gaasch va jag har saknat honom!
På fredagen gjorde vi inte mycket alls. Vi åkte till lussebandyn i Sandviken för att kolla på när några tjejer i min klass äger matcherna, men vi kom nog lite olämpligt. Vi kan säga så här; De lag vars skull vi var där för hade en liten jobbig period just då;P Måste ju bara tillägga att en viss Albin Streipel skulle STOR trivas där, haha! ;)
När vi kom hem vart det bara film och massa mys!
Lördagen åkte vi ut och käkade på Texas longhorn, Riktig gott! lite roligt för förra gången vi var där satt vi på ungefär samma ställe, bara typ 40 cm därifrån. När vi käkat klart försvann vi i bil motorns väsen. Vi for till köpis och jag lät Viktor göra de han tycker mest om. vi körde runt å sladda å grejja och sedan for vi på bio. The nest three days. väldigt bra film! Man känner att den va typ så där riktigt bra genomtänkt och sånt :P
Söndagen spenderade vi i sängen tills han åkte kl 7 på kvällen (A) haha.
Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag får se honom igen. underbart!

Kommentarer
Postat av: viktor

de va en fruktansvärt bra helg min älskade! <3

2010-12-14 @ 15:00:58

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0