To brussels and beyond!

Andra saken :D

Klappat å klart! Vet ni hur glad jag är nu eller?:D Jag ler med hela kroppen så fort jag tänker på det, jag kommer kliva av ett flyg den 30'e December i ett annat land, i en ny stad där jag ej tidigare satt min fot, Och jag ska göra det med den Jag Älskar. Vi kommer åka ner till bryssel, vi kommer bo med hanns familj och fira nyår där. Gud va jag ser fram emot den veckan! haha jag vet inte är jätte glad (A) känner mig som en liten 7'åring på julafton typ haha :P
flygbiljetter å allt är klart, Tusen tack L & T ni är helt jädra underbara! Nu är det bara två saker kvar att göra innan, packa och fixa en snygg blond chaffis, jag tycker hon ska vara mellan 1.70 och 1.76 lång, ha breda axlar, ha bra kontakt med passagerarna, hon ska va smal och hon ska definitivt vara snäll och rar! någon som känner igen sig? mamma kanske? ;)
Det är bara 14 dagar kvar nu! yeah fatta vilken upplevelse! fatta va mysigt! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda af berglund

AAAAA en blond brud anmäler sig:-)

2010-12-15 @ 20:21:16
URL: http://afberglund.blogg.se/
Postat av: amanda af berglund

kommentaren ovanför!

Mamma du måste fortfarande ändra på vem det är som skriver!!! :@

men tack! :D

2010-12-15 @ 21:38:20
URL: http://afberglund.blogg.se/
Postat av: viktor

strålande! :D

2010-12-15 @ 21:42:11
Postat av: Brysselkakan

Vi längtar oxå!

2010-12-16 @ 10:06:47
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0