Trying to recall

Nu fick man sova på soffan oxå... haha nej men det va faktiskt jag som erbjöd mig. Det är nu tre individer som tagit över min plats i Min dubbelsäng. Egentligen är det lite lyxigt? Har haft en rund säng sen 2006? 2007 kanske?
två gånger två meter, underbart! man kan lix ligga HUR som helst, man vet inte riktigt hur man vaknar hihi. Men nu när jag flyttade... då försvann den, eller den står i källaren. Har många bud på ren ;) IKEA säljer tydligen den inte fortfarande, men den är min! bara min och helt ärligt så sover jag som en gud i den. Har ALDRIG i mitt liv sovit så skönt som jag gör i den. Dock var det JÄTTE krångligt att byta ut den mot dubbelsängen som redan fanns. Så det vart källaren.. Och nu sover jag så jag väldigt Obra...
Men om jag ska till baka till det jag ville säga.. efter att haft en dubbelsäng sedan 2006/2007 så är det ganska svårt att sova på en soffa.. den e ju bara för liiten! man ramlar ju ut haha.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0