Utvecklingssamtal

Haha lite konstigt kändes det att ha med mr. M istället för mamma eller pappa... men va sjutton. Han måste ju oxå få höra att jag sköter mig och är duktig ;) Haha! SKOJA!
men snacka om vilka blickar man fick i skolan, Amanda och en gammal farbror... Men vet ni? det skiter jag fullständigt i! helt och hållet. Man ska ju ''gilla'' mig för den jag är inte för hur mina föräldrar är, ( som de kanske trodde mr.M va då rå)
Det gick iaf väldigt bra på samtalet, och efter de åkte vi in på stan för att köpa lite bakelser och möta upp Karin.
På vägen hem vart det ett stopp vid saluhallen så vi köpte Fin kött! super gott!
Nu ska vi baka så ha det toppen (Y)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0