världens fulaste julgran

Hej på er allesammans, nu tänkte jag ta å visa er årets fulaste julgran!
Mina farföräldrar ville ha en nätt och lite julgran iår för att vi inte kommer fira julafton här, sen ville de ha gammal fula bland färgade kulor... bläää
Visst det kan vara mycket fint, men min julgran ska vara Vit! kanske lite lila eller kanske lite blått men främst vit!
there you go, Wallah!
Men jag bara äääääälskar gran lukt! haha det är verkligen jul!
hade förresten ett litet julbord idag oxå mysigt, Dock har jag inte hunnit med det jag skulle hunnit med idag... så det blir stressssssss! i morron, men men ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Den är från Body Shop adventskalendern :) Här är en länk på hur hela kalendern ser ut :) http://aamaziing.blogg.se/2010/november/24-dagar-24-overraskningar.html

2010-12-22 @ 22:46:52
URL: http://aamaziing.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0