Vi snubblar i för stora skor

Dagen ... Ja den här dagen.. Har inte gjort någonting och jag lovar om någon skulle säga en enda sak fel skulle jag börja stor grina. Om ens en enda sak skulle gå fel skulle jag torka ut. Jag är skör som den sköraste saken i välden nu. Har möblerat om för jag känner att mitt rum inte har den där ''fueng shin'' (eller hur det stavas) De här huset är inte byggt för mig. åh jag känner mig typ instängd. jag vill ha ett rum med tre meter högt till tak. jag vill ha det stoer och vitt men ändå gammalt.
Jag vill flytta till en egen lägenhet, för jag äter snart upp mig inifrån. Baaah jag vill ut och segla!!! Det är nästan det ända stället där jag kan ''känna'' mig själv. Ute på havet. I en segel båt, utan något mål eller en tid för ankomsten. Bara vara lix.
plus att jag saknar mamma. very very much.

Kommentarer
Postat av: Brysselkakan

Men lilla vän! Tänk framåt, tänk jul, tänk nyår!

2010-12-17 @ 20:28:49
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0