100:e inlägget

ja, nu är jag uppe första tresiffriga inlägget, hat bloggen i nästan exakt en månad och har ändå lyckats haft hyffsad uppdatering, ungefär 3 inlägg per dag, men då har jag haft uppehåll på en och en halv vecka oxå.

Just nu lyssnar vi på  Tina turner  på vinylen och ska snart spela en omgång kort med min lille bror.
Solen är på G och jag känner att jag vill ut och rensa mina gammla lådor i stugan vid lima. härligt att hitta massa saker som man förtfarande  inte kan slänga pga flera tusen minnen men ändå glömt bort.
Härligt Härligt.

Kram Kram A B

  
Jag va 14!!!

HAHA watch and enjoy! haha fan va jag garvade när jag hittade dom!

skrattiga kramar Amanda.


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0