är jag tokig?

haha ja den frågan är nog ganska enkel att svara på, haha! JA , det är jag.
Efter en hård rooligt helg så v aknar man vid halv nio på en måndag när man kan soooca hur länge som helst! haha det är sjukt va har det blivit av mej ? Amanda gå och lägg dej?!
Nej, nej det går inte för sig nu, för om 20 min kommer jag åka till berga och steka satan! YEAH!
jag förstår inte det är så varmt i min lägenhet att jag håller på att tuppa av! :O

Bilder fårn skara kommer läggas upp lovar men  först måste carter lägga upp några så jag kan ''sno'' lite bilder av henne om det är okej asså :)

ni får ha det bra!

Kram Kram A B

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0