dagen som gått

ska det inte vara lungt och skönt när man åker upp till sin sommarstuga? -jo det tkr jag minsann.
men här är det fullfart som gäller, har burit in 5 kubik med ved i fäbon (med hjälp av mamma och max) målat räckena vid taket eller vad det heter (A) och så har jag målat en pall.
orkade inte göra mer så när mamma klippte gräset och röjde med röjsågen kikade jag in i förådet/ skjulet och hittade två till saxar :D och några rostiga spikar, ni må tycka jag e knäpp som gillar sånt men fatta vilet ruffig och mysig inrdening det är!


Man är ju faktikst jätte fint klädd här uppe oxå ;) och ni kan ju inte mer än ÄLSKA hinken jag har färgen i. hahah!


här ser ni ungefär HALVA ved högen, tänk va duktig jag vart i dag (Y)


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0