destination s k a r a !!

jag tror jag hade dagens idé!  ''Men hallå jag kom på en sak! vi drar till SKARA!''
haha så nu är vi typ 10 pers som är på väg dit.
SPÅRAR!!! skit bra! ;D

Alla sitter bakfulla och är på vag att boka en kryssning.. men det skeeet sig.. så då kom jag på de!
Fan det vart fart på ALLA! men mest mig dock.. haha städade heeeela huset typ :O haha plockade fimpar och skrurade trallen damsög och slängde flera plattor öl.. TOMMA! men iaf haha faaan va vi drack!

men nu kör vi!
Naomi jensen
Amanda berglund
Yamona åhlén
Naomi carter
Maja mårud
Viktor streipel
Albin streipel
Sebastian strandberg
joakim pettersson

TAGGA!  ;D


Kram Kram  A B

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0