framtiden?

Gårdagen spenderades ute hos Joakim Pettersson. Jag tyckte det va väldigt trevligt till en början men  mot slutet va det sisådär...folk va fulla, deppade, spårade, och jag kom fram till att ajg inte vill flytta.. jag vill inte förstöra det som finns nu.
Jag vet att jag inte kan stanna, min framtid är inte här, och förstod oxå att man inte kan planera den, det kommer aldrig ändå bli osm man vill... nästan.
framtiden kommer även fast du vill det eller inte, lev i nuet för du behöver inte planera! Det löser sig.
Det är så jag ska spendera min fortsatta sommar! Leva i nuet!

Det är fina människor det där, de jag drack med, de jag badade med, de jag skrattade med, de jag deppade med, de jag dansade och sjöng med.

Albin, Viktor, Joakim, Naomi black, Naomi Carter, yamona och loise tack för igår.

Naomi Jensen, hon ska fan ha dagens ros, Det du sa värmde verkligen! kommer sakna dej.



haha juste.. vilka går ut kl 05.25 och kastar freespe? ( stavning) haha jo klart jag och black, haha ja vi bara stod och skrattade och komfram till att det bara gick åt ett håll för det va en doggy freespee, haha!


Kram Kram A B


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0