hemma igen...tråkigt nog

Morron!
Tänkte berätta lite kort om helgen som vartit, då jag viktor, albin, sebastian och damberg befann oss i småland.
Det va en makalös resa, hade fruktansvärt trevligt!
Vi va i växjö, hovmantorp, Halmstad, tylösand och stanade på vägen ner och hem vid jönköping och gränna och lite där till.
På söndag morron var det bara hälften av oss som kommit hem, haha! ja vart tog ni andra vägen kan man fråga?
Efter tio missade samtal vaknade vi och tog en dusch. Sen va det bara att leta rätt på albin och basse. haha, Deras natt hade varit lång blöt och petig, haha. De hade badat och lekt mä lite hovmantorpsbor.
Så söta, * handkantslag! när kommer ni!?* haha

Jag kan säga att det va ÖS vid öltältet! haha verkligen ÄLSKAR att se omtyckta vara så glada som de va då, De träffade vänner som de inte seett på åtta år och jag såg verkligen hur lyckliga de vart! ååååh man blir så glad :D
När vi hade hämtat grabbarna grus så drog vi nästan på en gång till Halmstad, vi var juh bara tvygna att checka stranden i tylösand. Fatta om det hade varit solit, då hade vi ju typ varit uomlands!:O såå fucking underbart fint de va!
Dit ska jag igen! ingen talan om den saken! ;D
Jag och viktor tog ett dopp sen började bilfärden hem. den va lååång och tröttsam.. haha jag och basse bak, ( sover som stockar) viktor och albin fram (albin sover och sover och sover)
Tyckte faktiskt lite synd om viktor så försökte hålla mig vaken sen, haha då vart jag heeeeeeelt spidad xD
men förstår om ni inte orkar läsa mer så jag slutar med att vi kom hem i tryggtförvar och jag talar nog för alla när jag säger, sova är guld värt! haha

TACK så in i bubblan för en fantastik, spontan och ur rolig helg!

Kram Kram A B


Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Siimii egna hemsida kan länka den sen till dig om du vill :)



Kram

2010-07-05 @ 11:37:54
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: caroline

har du bytt nummer eller vill du helt enkelt inte svara när jag smsar och ringer? :(

2010-07-05 @ 11:50:30
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: http://siimii.com/frontpage.html där är länken som du går in på :)



Kram

2010-07-05 @ 13:16:56
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0