nynäshamn

Ä N T L I G E N !! Nu är ligger vi i båten, efter mkt om och men och vi är äntligen framme. Internett är med oss i dag oxå! underbart.
jag började skriva dagbok för att sedan kunna skriva av här men det tänker jag inte göra nu, haha de gör jag när vi kommit hem okej.
kommer förklara kort alla dagar i ett inlägg förmodligen, men vi får se hur det blir.
vi kom hit vid ca 20. 00 och jag vart ganska snart trött på nynäs, jag menar jag fick duscha med massa randoms :S typ skol duschar.. eeeuu!
solnedgången va helt underbar! det är verkligen något magiskt mä den.
Men nu ska jag borsta tänderna sen vaggas tillsömns av vågorna som kluckar mot skråvet. kanske ska börja läsa en bok oxå. ÅÅÅHH det här är verkligen livet!
Kram Kram A B

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0