spontan roadtrip till växjö med boysen

Bilen va full, Jag, Viktor, Basse och Albin skulle dra en sväng till trosa för att se om det hände något fin fint där.
Men på vägen kläcker Basse ur sig: Fan va skönt det skulle vara å' bara åka någon stans.
Albin : JAAAA! världens bästa idé, vi åker till Växjö och sen Tylösand! :D
Då vart det bestämt, haha helt spontant så där. vi hade ca fyra timmars bilfärd framför oss ner till småland.
De va tametusan en av de roligaste bilfärder jag haft!
På vägen dit lyckades vi med följande;
1. hjula och stå på händer på motorvägen
2. hitta en Levis skiva som rockade fett ( NOT) i diket
3. vi hoppade häck över räck pinnarnarna på motorvägen.
4. Vi eller jag fick en vacker överaskning.. jag vart JÄTTE ARG!
5. Vi körde på en människa!!!:O:O:O han hopppade PÅ bilen, han vart dock inte skadad och han va full... han hade bara kallingar på sig :S..
6. Vi såg den finaste biten av E4:an, vid jönköping körde vi sida mot sida bredvid Vättern. As fint.
vi åkte typ vid två och kom fram 20 minuter över sex på morgonen. Då anlände vi till Albin Damberg, härlig snubbe det där !(Y)
Nu ligger vi ute på en altan i strålande sol och har 3 kg kött som väntar på att bli grillat!, asäm.
Ni får ha det bra! för det tänker iaf jag!
Kram Kram A B


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0