va är det här? hur kan jag sitta hemma vid datorn nu?!?!

Jo så här är det.. vi packade bilen full, hade JÄTTE stressigt, och åkte iväg. Efter 20 minuter kommer vi på att vi glömt all mat som stod i kylskåpet, så vi vände, och åkte tillbaka. När vi har 15 minuter kvar tills vi är framme vi nynäshamn så kommer vi på att vi glömmt Alla kameror, datorer, och hjälpmedel så vi kan se hur det blåser och vart nästa destination blir...
Och inte nog med det får Max migrän anfall och jaa ni förstår själva vad som händer då, Så ne det  blev ingen båt igår... asså VARFÖR!!!! jag blir så ledsen.

Vaknar med hopp om att om typ 3 timmar sitta i båten.. vad händer då? Jo min käre farmor fyller år på Fredag, Så då får vi svårt att välja, farmor eller båten.. Men vi ringde henne, och med skuldkänslor drar vi ut för de va det hon ville. vi åker upp dit nästa vecka om vi inte drar dit med båten dvs :)

hoppas det inte inträffar något mer nu, för nu skiter jag i det! eller nej det kanske jag inte gör, men vi säger så!

uppdaterar på söndag! om vi inte lyckas få internett att fungera ute på havet.

Kram Kram  A B

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0