va nu rå?

Haha ja nu börjar ni skriva igen hörrni.. känns lite wierdo faktikst, har itne hört av er på ganska länge sen skriver ni allihopa..
Ja det är bara en kort stund innan jag flyttar, och om ni hade velat träffa mig så hade ni faktiskt kunnat säga det lite tidigare ?! eller asså va äre här, sista stund är redan bokad, till de som verkligen bryr sig, inte bara ett hejdå och går.
Visst det kommer bli tomt utan er, men fan tro inte att jag kommer ställa upp och att jag allti finns där när inte ni gör det samma. har gått vidare har lärt mig av livet svåra väg, men det är bättre än att gå omkring å ha vardagen som den var då.
jag kommer sakna er helt klart! även de idioter jag lärt lkänna under mina 6 år i järna. Fan sex hela år med er, det känns inte som det. men jag satt och kollade bilder, fan va små vi vaa! oj oj


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0