jävla plast svensson!! haha vilken snubbe xD

HAHAHAH!! jag måste bara berätta.. som om jag gör något annat här? men iallafall,När jag gick mot järna station och skulle åka hem till tumba, mötte jag en gubbe.
Gubben började S K R I K A på mig så fort han såg mig.
Först skrek han;
FY! KANT SVENNSON!
Sen vart han typ tyst ett tag sen bah:
GÅ HÄR I FRÅN JÄVLA PLAST SVENSSON!!
BARA ONATRULIG!
USCH! FAN GÅ!
FÖRSVINN!
JÄVLA SVENSSON JÄVLEL!

haha jag kunde knappt hålla mig för skratt när jag paserade honom :O HAHA
hoho! jag e faktikst inget av det han sa men aa;)
1. Jag e ingen Svensson, jag e en BERGLUNDARE.
2. Jag e ingen kant, jag är en människa.
3. Jag inte gjord av plast, jag är gjord av organ och sånt skit.
4. Jag e inte onaturlig, jag är ''naturlig'' ( jag hade inte ens smink på mej då.)

HAHA

sov GOTT nu hönni :)


Kram Kram A B


Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0