bowling och kontakter?

I kväll blir det bowling med tjejor i klassen!MYS! Jag kommer ju självklart vinna ;) haha eller inte.. Men vi kan låtsas som de :D (Y)
det ända jobbiga är ju att man inte har alla på fb,msn eller i mobilen :O två månader har gått nästan tre och jag har inte ens alls nummer, snackar bara med dom i skolan:o det är lite fel tycker ja!
kvällen kommer iaf bli riktigt rolig tror jag :) träffa civilisationen i gävle oxå. Alltid ett plus! haha
Nu har jag dock gäster som jag ska ner å roa mig med!
puss
bjuder  på en lite gammal bild,  enjoy!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe! Klicka på bilden för att få reda på om det är du! :D

2010-11-05 @ 16:03:59
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: emma

hade gärna vart med men det vart lite för kort varsel så hann inte riktigt ändra planerna :/ men vi ska nog se till att det blir ett antal fler sånahär tillfällen! =D <3

2010-11-05 @ 17:23:43
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0