Det var tiden som spökade mig ett spratt

Dagen började som vanligt, eller vad jag trodde var vanligt ialla fall. klickar alltid av alarmet och HALV sover i typ tio minuter till. Men i dag? jag kom fick för mig att jag hade HALV sovit i typ 30 min så fick lite halv bråttom. upp dusch och på med byxor, hur mycket försov jag mig egentligen? När jag äntligen kollat på klockan slår det mig. Alarmet har inte ringt, jag vaknade bara en gång, klockan var bara två minuter över fyra! Oh noooo...  Drog jordens suck och gick å la mig igen. men nu är jag uppe och ska dra om 40 minuter. Hatar å va klar tidigare, jag men nu ska jag sitta å vänt i typ 30* 

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0