God morgon ♡

Är totalt igen murad. Kan knappt andas, vad har jag gjort för att förtjäna en sån här förkylning?
Låg och pratade med Viktor till typ 2? och somnade som en stock efter det. Men när man har sov morgon tror ni inte jag vaknar 7 då? och kunde INTE somna om.. eller tjaa.. jag somna om men det var en sån där obehaglig omsomning. hahah. vaknade hela tiden å bla bla bla.
ska klä på mig och lunka ner till frukosten. Magen kurrar som aldrig förr! Det blir mjukis byxor och tjockis tröja, MYSIGT!
>bilder från arkivet<

Kommentarer
Postat av: viktor

krya på dig min vackra amanda! ÄLSKAR dig <3 :)

2010-11-23 @ 15:39:53

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0