Med lilltån på jorden

Fem bollar i luften
1. matlagnign
2. städning
3. pluggning
4. trying to be FRISK kurir
5. bloggen....
Jag förstår mig inte på mig själv, Jag gör det som jag absolut inte måste.. jag bloggar. helt sinnes.
Dagen som har gått varit ganska jobbig, har haft konstant huvudverk och företagsekonomin var helt i onödan.
Vi hade även en avslappnings övning på engelskan precis när jag kommit in i uppgiften så var jag tvungen att avsluta för en kvart och på den kvarten höll jag på å somna. Alla skulle ligga på golvet och slappna av, lyssna på nån fin ''ljuv'' musik och tänka på sitt favorit ställe?
Vad tror ni jag tänkte på? jo det var nämligen när Viktor kom upp till Malung för första gången. Den jag älskar och den plats där jag alltid hittar tillbaka till mig själv. Kan det bli bättre? åh gud va jag saknar honom!
Men tror ni jag kunde jobba efter det eller? :O haha nej så klart inte.. 40 minuter med en tom dator skärm.
Ni får en gammal bild å glo på, för om jag skulle ta en nu.. då skulle ni bli rädda och några kanske skulle dö.. för då har ni sett ett helt och hållet fullt levande spöke.

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0