Mikrofonkåt

Hörde den första gången i går, oj kan ju säga att  den inte föll mig för smaken, men nu oj nu jävlar!
Den är sjukt mycket bättre på spotify!
Hade det riktigt trevligt i går, fan va jag trivs i deras sällskap!
och Viktor fy SATAN va jag älskar dej!
Kom Massor med folk, alltid kul med nya människor! :)
Dock måste jag säga att hb är det värsta som finns. Usch den fyllan är verkligen INTE min smak!
Men ös va det, tame tusan! haha underbart! stod på dansgolvet i stort sätt hela kvällen! toppen!
ÖS!
bilderna har jag lånat av -> 'Anna'
tack så mkt! :)

Kommentarer
Postat av: Brysselkakan

Hmmm... det är nog tur att jag bor 150 mil bort... Ibland!

2010-11-22 @ 19:32:03
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0