min lilla advents present till mig själv

Ibland, och speciellt när mina cash har kommit, blir jag lite av en så där köpoman. Alla är vi värda något lite extra ibland? ;)
var i alla fall på stan med Sofia och Natalie. Mysigt vare! fikade gjorde vi oxå ;)
Sen får vi ju inte missa att det var Gävlebockens invigning idag! massa Raketer och julståd, super juligt (Y)
Advents presenten som egentligen vart fyra grejjer men de skiter vi i ;)   /bilden ovan/ vad kan finnas i dessa påsar ?;)
Gävles varumärke som det skrivs om världen over, speciellt i USA. ;) wow!?
Jag vet inte så himmla vacker bild på mig! aa men precis... och Sofia tvingade mig att måla för hennes ansikte... *suck*
Efter allt hoj och stoj så drog vi till George och fikade, cafét har tydligen världens godaste kladd kaka enligt dessa tjejor, men jag vet inte, min är ju det? ;)

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0