SEX saker ni inte visste om min dag!

1. Det har snöat så mkt att vi har skottat två ggr efter kl 10 i morse! (klockan är nu 13:20)
2. jag har varit och handlat, lussebullar, pepparkakor, grunden till ett pepparkaks hus och en JULKALENDER ;) liten igen * LER*
3. tvättat två maskiner, hängt upp två tvättar, vikt en
4. satt upp alla advents ljusstakar i fönsterna
5. damsugit
6. Det värsta- Jag är fruktansvärt sjuk.
ja, jag e helt klen i kroppen, men vägrar att vara sjuk, det är bland det värsta som finns, har inte kollat febern för om jag ser hur hög den är kommer jag bara lägga mig ner i sängen och tycka synd om mej själv. mkt bättre å låtsas att man INTE har...
Egentligen orkar jag inte göra nått, men jag e envis och vill ha det klart. Ibland förstår jag mig inte på mig själv.
Ut och julhandla ska jag oxå! kanske lämnar det tills i morron... eller är det ens öppet?

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0