stockholm

Äntligen hemma igen!
Jag börjar sakna det mer och mer, men missförstå mig inte jag stor trivs där uppe! Dock så kunde ju inte mina nära och kära flytta med. Och det är istort sett bara dem jag saknar!
Nu sitter jag i alla fall i Huddinge, och ska snart äta, sen har vi fyra tårtor att smälla i oss haha, tjockiiiis ;) Hihi det blir ju bara mer att älska för Viktor ;)
det är ju trots allt Annelis 40 år kalas.
Dock blev jag JÄTTE besviken över att Max inte kom. Jag hade verkligen sett fram emot att få en stund med honom på vägen hem från Huddinge.
Typ dragit å käkat eller åkt och gjort något bara han och jag, jag vill bjuda honom på nått. Jag vill ju egentligen bara sitta å snacka i soffan, men det tror jag inte han vill, så att bjuda ut honom på nått kul är väl det ända som lockar. haha om jag känner min bror rätt så är det precis så det är.
Han kommer döda mig för bilden, det va minna kläder han hade på sig hahah :P
PUSS

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0