En lediga dag men inget bloggande

min dag har varit enormt stressig. varför? jo för jag vill ha en HELT ledig dag i morron. Så jag tänkte göra klart en rättskunskaps uppgift. Men jag klarar det inte, fattar ingen ting, allt blir fel jag mår piss- för jag e stressad och  är mitt i röda veckan!  va FAAAN ska mens va bra för?  seriöst ;O  USCH! det är bara äckligt! och men blir ju inte speciellt gladare av den.
Jag vet att det är fult och svära och ännu fular att skriva svordommar i en blogg... det ser så himmla B ut :O men jag svär hehe rätt mkt irl och då bara blir det att jag skriver det oxå. Men försöker skära ner på det iaf men nu går det inte ... så FAN I HELLVETETS SNESPACKLADE BABIAN ARSEL SKIT HOR FITTA FAAAAN VA ARG JAG ÄR!

Kommentarer

kommentera för ett roligare bloggande:

vad heter du?:
lite bättra än alla andra?

E-postadress: (bara jag som ser den)

kanske har blogg oxå?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0